Produktbild
Thomas S. C. Farrell

Promoting Teacher Reflection in Second Language Education

A Framework for TESOL Professionals

Ebook (PDF Format)

Taking the concept and the practice of reflective teaching forward, this book introduces a well-structured, flexible framework for use by teachers at all levels of development, from pre-service to novice to the most experienced. The framework outlines five levels of reflective practice-Philosophy; Principles; Theory-of-Practice; Practice; Beyond Practice-and provides specific techniques for teachers to implement each level of reflection in their work. Designed to allow readers to take either a deductive approach, moving from theory-into-practice, or an inductive approach where they start from a practice-into-theory position, the framework can… Mehr

CHF 50.30

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen
Versandkostenfrei

Produktdetails


  • ISBN: 978-1-317-68734-4
  • EAN: 9781317687344
  • Produktnummer: 17511926
  • Verlag: Taylor & Francis Ltd.
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2014
  • Seitenangabe: 154 S.
  • Plattform: PDF
  • Masse: 1'093 KB
  • Abbildungen: 2 schwarz-weiße Tabellen

Über den Autor


Thomas S. C. Farrell is Professor, Department of Applied Linguistics, Brock University, Canada.

51 weitere Werke von Thomas S. C. Farrell:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.