Produktbild
Sabine Buchholz

When a brand gets wings

Red Bull's secret of marketing success

Ebook (EPUB Format)

Essay from the year 2005 in the subject Business economics - Offline Marketing and Online Marketing, grade: 1,0, University of Southampton (University of Southampton - Centre for Language Study), course: Intermediate English for Business, 10 entries in the bibliography, language: English, abstract: The high energy drink Red Bull has been profitably sold since 1987. The company's figures confirm its success around the world. Red Bull's secret is an extraordinary marketing consisting mainly of the organisation of fun sport events to create a cool image and make teenagers loyal costumers. With this unique concept the enterprise will go on govern… Mehr

CHF 3.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen
Versandkostenfrei

Produktdetails


  • ISBN: 978-3-638-90602-9
  • EAN: 9783638906029
  • Produktnummer: 13012890
  • Verlag: GRIN Verlag
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2008
  • Seitenangabe: 11 S.
  • Plattform: EPUB
  • Auflage: 1. Auflage

27 weitere Werke von Sabine Buchholz:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.