Produktbild
Paul A. M. (Hrsg.) Van Lange

Handbook of Theories of Social Psychology

Volume One

Buch

This innovative two-volume handbook provides a comprehensive exploration of the major developments of social psychological theories that have taken place over the past half century, culminating in a state of the art overview of the primary theories and models that have been developed in this vast and fascinating field. Authored by leading international experts, each chapter represents a personal and historical narrative of the theory's development including the inspirations, critical junctures, and problem-solving efforts that have effected the choices made in each theory's evolution as well as the impact each has had on the canon of social p… Mehr

CHF 205.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


Weitere Autoren: Kruglanski, Arie W. (Hrsg.) / Higgins, E Tory (Hrsg.)
  • ISBN: 978-0-85702-960-7
  • EAN: 9780857029607
  • Produktnummer: 19331661
  • Verlag: SAGE Publications Ltd
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2011
  • Seitenangabe: 568 S.
  • Masse: H25.1 cm x B17.7 cm x D4.1 cm 1'222 g
  • Gewicht: 1222
  • Sonstiges: Professional & Vocational

3 weitere Werke von Paul A. M. (Hrsg.) Van Lange:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.