Produktbild
Nico Stehr

Moral Markets

How Knowledge and Affluence Change Consumers and Products

Ebook (EPUB Format)

Nothing affects modern society more than the decisions made in the marketplace, especially (but not only) the judgments of consumers. Stehr's designation of a new stage in modern societies with the term &quote;moral markets&quote; signals a further development in the social evolution of markets. Market theories still widely in use today emerged in a society that no longer exists. Consumers were hardly in evidence at all in early theories of the market. Today, growing affluence, greater knowledge, and high-speed communication among consumers builds into the marketplace notions of fairness, solidarity, environment, health, and political… Mehr

CHF 70.30

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen
Versandkostenfrei

Produktdetails


  • ISBN: 978-1-317-25592-5
  • EAN: 9781317255925
  • Produktnummer: 19567931
  • Verlag: Taylor & Francis Ltd.
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2015
  • Seitenangabe: 288 S.
  • Plattform: EPUB
  • Masse: 4'385 KB

100 weitere Werke von Nico Stehr:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.