Gordon Foxall
Consumer Psychology for Marketing
Buch
The second edition of this successful textbook continues to offer a sophisticated treatment of consumer psychology which is directly related to the concerns of marketing management, especially in terms of market segmentation, product positioning and new product development. It has an international approach that is reflected in language, examples, and scope and it also has a comprehensive and up-to-date coverage of literature and recent research.
CHF 74.00
Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)
V106:
Fremdlagertitel. Lieferzeit unbestimmt
Produktdetails
Weitere Autoren: Foxall, G. R. / Foldsmith
- ISBN: 978-1-86152-371-6
- EAN: 9781861523716
- Produktnummer: 8275739
- Verlag: Cengage Learning
- Sprache: Englisch
- Erscheinungsjahr: 1998
- Seitenangabe: 286 S.
- Masse: H24.6 cm x B18.9 cm x D1.9 cm 601 g
- Auflage: 2. A.
- Gewicht: 601
Über den Autor
Gordon Foxall is a Professor of Consumer Research at the Department of Commerce, University of Birmingham and Director of the Consumer Research Unit at the Birmingham Business School.Florida State University, College of Business
45 weitere Werke von Gordon Foxall:
Bewertungen
0 von 0 Bewertungen
Anmelden
Keine Bewertungen gefunden. Seien Sie der Erste und teilen Sie Ihre Erkenntnisse mit anderen.