Produktbild
Gordon Foxall

Consumer Psychology for Marketing

Buch

The second edition of this successful textbook continues to offer a sophisticated treatment of consumer psychology which is directly related to the concerns of marketing management, especially in terms of market segmentation, product positioning and new product development. It has an international approach that is reflected in language, examples, and scope and it also has a comprehensive and up-to-date coverage of literature and recent research.

CHF 74.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


Weitere Autoren: Foxall, G. R. / Foldsmith
  • ISBN: 978-1-86152-371-6
  • EAN: 9781861523716
  • Produktnummer: 8275739
  • Verlag: Cengage Learning
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 1998
  • Seitenangabe: 286 S.
  • Masse: H24.6 cm x B18.9 cm x D1.9 cm 601 g
  • Auflage: 2. A.
  • Gewicht: 601

Über den Autor


Gordon Foxall is a Professor of Consumer Research at the Department of Commerce, University of Birmingham and Director of the Consumer Research Unit at the Birmingham Business School.Florida State University, College of Business

45 weitere Werke von Gordon Foxall:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.