The Rise of Marketing and Market Research
This volume serves up a combination of broad questions, theoretical approaches, and manifold case studies to explore how people have sought to understand markets and thereby reduce risk, whether they have approached this challenge with a practical view based on their own business acumen or used the tools of scholarship.
CHF 136.00
Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)
V105:
Folgt in ca. 15 Arbeitstagen
Produktdetails
Weitere Autoren: Scranton, P. (Hrsg.) / Spiekermann, U. (Hrsg.)
- ISBN: 978-0-230-34106-7
- EAN: 9780230341067
- Produktnummer: 11636355
- Verlag: Springer Nature
- Sprache: Englisch
- Erscheinungsjahr: 2012
- Seitenangabe: 312 S.
- Masse: H22.3 cm x B14.4 cm x D2.5 cm 501 g
- Auflage: 2012
- Gewicht: 501
Über den Autor
Edited By Hartmut Berghoff, Philip Scranton and Uwe Spiekermann
5 weitere Werke von H. (Hrsg.) Berghoff:
Bewertungen
Anmelden