Produktbild
H. (Hrsg.) Berghoff

The Rise of Marketing and Market Research

Buch

This volume serves up a combination of broad questions, theoretical approaches, and manifold case studies to explore how people have sought to understand markets and thereby reduce risk, whether they have approached this challenge with a practical view based on their own business acumen or used the tools of scholarship.

CHF 136.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


Weitere Autoren: Scranton, P. (Hrsg.) / Spiekermann, U. (Hrsg.)
  • ISBN: 978-0-230-34106-7
  • EAN: 9780230341067
  • Produktnummer: 11636355
  • Verlag: Springer Nature
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2012
  • Seitenangabe: 312 S.
  • Masse: H22.3 cm x B14.4 cm x D2.5 cm 501 g
  • Auflage: 2012
  • Gewicht: 501

Über den Autor


Edited By Hartmut Berghoff, Philip Scranton and Uwe Spiekermann

5 weitere Werke von H. (Hrsg.) Berghoff:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.