Competing Globally Through Customer Value
The Management of Strategic Suprasystems
The main argument of this book is that, as worldwide competition is becoming stronger, management practice should focus on customer value to increase profitability. From this, the book develops the concept of a strategic suprasystem in order to deliver this value to the customer.
CHF 120.00
Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)
V104:
Folgt in ca. 10 Arbeitstagen
Produktdetails
Weitere Autoren: Stahl, Michael J. (Hrsg.)
- ISBN: 978-0-89930-600-1
- EAN: 9780899306001
- Produktnummer: 1473163
- Verlag: Quorum Books
- Sprache: Englisch
- Erscheinungsjahr: 1991
- Seitenangabe: 850 S.
- Masse: H24.0 cm x B16.1 cm x D4.9 cm 1'425 g
- Abbildungen: HC gerader Rücken kaschiert
- Gewicht: 1425
Bewertungen
Anmelden