Produktbild
Poppy Fingley

99 Ways To Better Customer Service: How To Offer Great Customer Service And Deal With Difficult Customers

Ebook (EPUB Format)

Would you like to improve your customer service skills?Would you like to have better tools for customer service at hand?Do you feel confident enough to give the best customer service possible?Do you get nervous when meeting obnoxious or rude customers at work?Are you timid or shy and don't know how to handle difficult customer service situations at work?Read further and find out how to improve your customer service and deal with difficult customers in a professional manner!

CHF 4.50

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen
Versandkostenfrei

Produktdetails


  • ISBN: 978-1-5130-6182-5
  • EAN: 9781513061825
  • Produktnummer: 31131351
  • Verlag: Poppy Fingley
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2015
  • Plattform: EPUB
  • Masse: 80 KB

7 weitere Werke von Poppy Fingley:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.