Andrew (Hrsg.) Hadfield
The Ashgate Research Companion to Popular Culture in Early Modern England
Buch
This comprehensive, interdisciplinary research companion is an essential resource for scholars of early modern history and culture. For the first time a detailed consideration of the scope of early modern popular culture in England is collected in one volume, highlighting the interplay of 'low' and 'high' modes of cultural production.
CHF 195.00
Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)
V105:
Folgt in ca. 15 Arbeitstagen
Produktdetails
Weitere Autoren: Dimmock, Matthew (Hrsg.) / Shinn, Abigail (Hrsg.)
- ISBN: 978-1-4094-3684-3
- EAN: 9781409436843
- Produktnummer: 17723542
- Verlag: Taylor & Francis Ltd
- Sprache: Englisch
- Erscheinungsjahr: 2014
- Seitenangabe: 400 S.
- Masse: H25.0 cm x B17.0 cm x D3.0 cm 1'000 g
- Gewicht: 1000
- Sonstiges: Postgraduate, Research & Scholarly
Über den Autor
Andrew Hadfield is Professor of English and co-Director of the Centre for Early Modern Studies at the University of Sussex, UK. Matthew Dimmock is Professor in English and co-Director of the Centre for Early Modern Studies at the University of Sussex, UK.Abigail Shinn is a Teaching Fellow at the University of Leeds, UK.
48 weitere Werke von Andrew (Hrsg.) Hadfield:
Ebook (PDF Format)
CHF 56.75
Ebook (EPUB Format)
CHF 57.40
Bewertungen
0 von 0 Bewertungen
Anmelden
Keine Bewertungen gefunden. Seien Sie der Erste und teilen Sie Ihre Erkenntnisse mit anderen.