A Reader in Marketing Communications
Combining seminal papers on marketing communications with incisive commentary and overviews from the editors, case studies and student question and answer sections, this text provides a uniquely global perspective on this topical subject. It can be used as a supplement to textbooks on marketing communications, or as an excellent stand-alone text to give greater instruction and insight into key elements of the twenty-first century promotional mix. Providing a one-stop reference for all those studying marketing communications, this reader tackles the subject from an international perspective. Each chapter is introduced by one of the four editor…
Mehr
CHF 59.95
Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)
Versandkostenfrei
Produktdetails
Weitere Autoren: De Pelsmacker, Patrick (Hrsg.) / Eagle, Lynne (Hrsg.) / Schultz, Don E. (Hrsg.)
- ISBN: 978-1-00-010095-2
- EAN: 9781000100952
- Produktnummer: 34593573
- Verlag: Taylor & Francis Ltd.
- Sprache: Englisch
- Erscheinungsjahr: 2020
- Seitenangabe: 292 S.
- Plattform: PDF
- Masse: 9'224 KB
- Auflage: 1. Auflage
Über den Autor
Philip Kitchen (Edited by) , Patrick de Pelsmacker (Edited by) , Lynne Eagle (Edited by) , Don E. Schultz (Edited by)
3 weitere Werke von Philip (Hrsg.) Kitchen:
Bewertungen
Anmelden