Produktbild
Ahmad (Hrsg.) Jamal

The Routledge Companion to Ethnic Marketing

Ebook (EPUB Format)

The globalization of marketing has brought about an interesting paradox: as the discipline becomes more global, the need to understand cultural differences becomes all the more crucial. This is the challenge in an increasingly international marketplace and a problem that the world's most powerful businesses must solve. From this challenge has grown the exciting discipline of ethnic marketing, which seeks to understand the considerable opportunities and challenges presented by cultural and ethnic diversity in the marketplace.To date, scholarship in the area has been lively but disparate. This volume brings together cutting-edge research ona e… Mehr

CHF 50.30

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen
Versandkostenfrei

Produktdetails


Weitere Autoren: Peñaloza, Lisa (Hrsg.) / Laroche, Michel (Hrsg.)
  • ISBN: 978-1-136-16421-7
  • EAN: 9781136164217
  • Produktnummer: 18434354
  • Verlag: Taylor & Francis Ltd.
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2015
  • Seitenangabe: 378 S.
  • Plattform: EPUB
  • Masse: 3'199 KB
  • Abbildungen: 6 schwarz-weiße Abbildungen, 4 schwarz-weiße Fotos, 2 schwarz-weiße Zeichnungen, 11 schwarz-weiße Tabellen

Über den Autor


Ahmad Jamal is Senior Lecturer in Marketing and Strategy at Cardiff Business School, Cardiff University, UK.Lisa Peñaloza is Professor of Marketing at KEDGE Business School, France.Michel Laroche is the Royal Bank Distinguished Professor of Marketing at the John Molson School of Business, Concordia University, Canada.

2 weitere Werke von Ahmad (Hrsg.) Jamal:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.