Produktbild
Richard O. Young

Persuasive Communication

How Audiences Decide

Ebook (PDF Format)

This updated and expanded edition of Persuasive Communication offers a comprehensive introduction to persuasion and real-world decision making. Drawing on empirical research from social psychology, neuroscience, business communication research, cognitive science, and behavioral economics, Young reveals the thought processes of many different audiences-from investors to CEOs-to help students better understand why audiences make the decisions they make and how to influence them.The book covers a broad range of communication techniques, richly illustrated with compelling examples, including resumes, speeches, and slide presentations, to help stu… Mehr

CHF 87.05

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen
Versandkostenfrei

Produktdetails


  • ISBN: 978-1-317-41717-0
  • EAN: 9781317417170
  • Produktnummer: 20330031
  • Verlag: Taylor & Francis Ltd.
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2016
  • Seitenangabe: 480 S.
  • Plattform: PDF
  • Masse: 7'092 KB
  • Auflage: 2. Auflage
  • Abbildungen: Following School Principal, 38 schwarz-weiße Abbildungen, 22 schwarz-weiße Fotos, 16 schwarz-weiße Zeichnungen, 22 schwarz-weiße Tabellen

Über den Autor


Richard O. Young is a Professor of Management Communication at Carnegie Mellon University, USA.

5 weitere Werke von Richard O. Young:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.