Produktbild
Miles (Hrsg.) Orvell

Public Space and the Ideology of Place in American Culture

Buch

We typically take public space for granted, as if it has continuously been there, yet public space has always been the expression of the will of some agency (person or institution) who names the space, gives it purpose, and monitors its existence. And often its use has been contested. These new essays, written for this volume, approach public space through several key questions: Who has the right to define public space? How do such places generate and sustain symbolic meaning? Is public space unchanging, or is it subject to our subjective perception? Do we, given the public nature of public space, have the right to subvert it? These eighteen… Mehr

CHF 189.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


Weitere Autoren: L. Meikle, Jeffrey (Hrsg.)
  • ISBN: 978-90-420-2574-5
  • EAN: 9789042025745
  • Produktnummer: 4798135
  • Verlag: Brill Academic Pub
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2009
  • Seitenangabe: 460 S.
  • Masse: H22.9 cm x B15.2 cm x D3.0 cm 848 g
  • Reihenbandnummer: 3
  • Gewicht: 848

1 weiteres Werk von Miles (Hrsg.) Orvell:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.