Produktbild
Graham Brown

Brand Activation: Implementing the Real Drivers of Sales and Profit

Buch

Reinvent your approach to customer acquisition - understanding the real drivers of sales and profit. The concept of 'brand activation' has become an overused buzzword in the sales and marketing world. The term is bandied about as a catch-all to define anything from mass media advertising and outdoor events to digital applications and in-store point of sale. Drawing on research, industry insights and real-life examples, the authors of 'Brand Activation: Implementing the Real Drivers of Sales and Profit' contend that there is an urgent need to re-think the role of activation in the modern marketplac… Mehr

CHF 26.90

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


Weitere Autoren: McKay, Alex / Skalberg, Neale
  • ISBN: 978-0-9944293-0-8
  • EAN: 9780994429308
  • Produktnummer: 20258129
  • Verlag: Monterey Pr
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2016
  • Seitenangabe: 102 S.
  • Masse: H25.4 cm x B20.3 cm x D0.7 cm 290 g
  • Gewicht: 290

100 weitere Werke von Graham Brown:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.