Produktbild
Peter Brooks

E-Book: Metrics for IT Service Management

Ebook (PDF Format)

The ability to organise and measure performance is a key part of the implementation of IT Service Management processes. This publication contains practical information on the provision of useful and meaningful metrics, as well as how best to use them within an organisation, including generic principles (such as SMART and KISS), specific examples and templates for the use of each metricAll metrics discussed are directly related to process objectives, in order to help create a service-focused management system. This publication complements the ITIL, CobiT and ISO20000 service management principles.If you need to develop metrics for an IT enviro… Mehr

CHF 66.90

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen
Versandkostenfrei

Produktdetails


Weitere Autoren: itSMF, itSMF
  • ISBN: 978-90-8753-197-3
  • EAN: 9789087531973
  • Produktnummer: 14152115
  • Verlag: Van Haren Publishing
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2006
  • Seitenangabe: 202 S.
  • Plattform: PDF
  • Masse: 0 KB

38 weitere Werke von Peter Brooks:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.