Produktbild
Jens Walther

Marketing communications of non-profit organizations

World Vision and Terre des Homes - a comparison

Buch

Seminar paper from the year 2006 in the subject Business economics - Marketing, Corporate Communication, CRM, Market Research, Social Media, grade: 1,3, Heilbronn University (Internationale Betriebswirtschaft / Interkulturelle Studien), course: Marketing of non profit organizations, 28 entries in the bibliography, language: English, abstract: Given the explosion in the number of non profit organizations over the past years and the fact that there are no signs of a slowing of growth in this area (Sargeant, 1999a: 8) the competition is getting fierce. Due to the intangibility and immateriality of most non profit services, marketing communicati… Mehr

CHF 21.50

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


  • ISBN: 978-3-638-94792-3
  • EAN: 9783638947923
  • Produktnummer: 3794668
  • Verlag: GRIN Publishing
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2008
  • Seitenangabe: 32 S.
  • Masse: H21.0 cm x B14.8 cm x D0.2 cm 60 g
  • Auflage: 1. Auflage.
  • Gewicht: 60

9 weitere Werke von Jens Walther:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.