Cultures of Participation
Media Practices, Politics and Literacy
To speak of participation today raises a series of questions on how the presence and use of new media affect modes of social participation. From a variety of theoretical, empirical and methodological perspectives, the contributions in this volume explore participation in different social realms - from everyday life, interpersonal relationships, work and leisure activities to collective and political action. This collection demonstrates that participation is a localised notion, assuming a multitude of shapes under a variety of technological, political, socio-economic, linguistic and cultural conditions.
CHF 52.90
Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)
Versandkostenfrei
V216:
Noch nicht erschienen, Juli 2021
Produktdetails
- ISBN: 978-3-653-01238-5
- EAN: 9783653012385
- Produktnummer: 25670153
- Verlag: Peter Lang GmbH, Internationaler Verlag der Wissenschaften
- Sprache: Englisch
- Erscheinungsjahr: 2012
- Seitenangabe: 0 S.
- Plattform: PDF
7 weitere Werke von Hajo (Hrsg.) Greif:
Bewertungen
Anmelden