Produktbild
Jeremy (Hrsg.) Hunsinger

The Social Media Handbook

Ebook (PDF Format)

The Social Media Handbook explores how social media are changing disciplinary understandings of the internet and our everyday lives. In addition to person-to-person social networking services like Facebook and Twitter, this volume considers a broad range of networked information services that support in-depth social interaction, community formation, and collaboration in the Web 2.0 era.Rather than considering social media in terms of specific technologies, the chapters in this book engage topics across a range of research, techniques, practices, culture and society, and theories. These broader topics-including community, gender, fandom, disab… Mehr

CHF 57.40

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen
Versandkostenfrei

Produktdetails


Weitere Autoren: Senft, Theresa M. (Hrsg.)
  • ISBN: 978-1-135-94974-7
  • EAN: 9781135949747
  • Produktnummer: 16983201
  • Verlag: Taylor & Francis Ltd.
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2013
  • Seitenangabe: 200 S.
  • Plattform: PDF
  • Abbildungen: 2 schwarz-weiße Fotos, 6 schwarz-weiße Zeichnungen, 1 schwarz-weiße Tabellen

Über den Autor


Jeremy Hunsinger is an Assistant Professor in Communication Studies at Wilfrid Laurier University. He is co-editor of the International Handbook of Virtual Learning Environments and the International Handbook of Internet Research.Theresa Senft is the author of Camgirls: Celebrity & Community in the Age of Social Networks and the co-author of History of the Internet: A Chronology, 1843-Present. Formerly a Senior Lecturer at the University of East London, Terri now teaches in the Global Liberal Studies Program at New York University.

22 weitere Werke von Jeremy (Hrsg.) Hunsinger:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.