Produktbild
Giep Franzen

The Science and Art of Branding

Ebook (PDF Format)

This innovative work provides a state-of-the-art overview of current thinking about the development of brand strategy. Unlike other books on branding, it approaches successful brand strategy from both the producer and consumer perspectives. The Science and Art of Branding makes clear distinctions among the producer's intentions, external brand realities, and consumer's brand perceptions - and explains how to fit them all together to build successful brands. Co-author Sandra Moriarty is also the author of the leading Principles of Advertising textbook, and she and Giep Franzen have filled this volume with practical learning tools for scholars… Mehr

CHF 59.35

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen
Versandkostenfrei

Produktdetails


Weitere Autoren: Moriarty, Sandra E.
  • ISBN: 978-1-317-45467-0
  • EAN: 9781317454670
  • Produktnummer: 18401193
  • Verlag: Taylor & Francis Ltd.
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2015
  • Seitenangabe: 558 S.
  • Plattform: PDF
  • Masse: 25'752 KB
  • Abbildungen: tables, figures, references, index

2 weitere Werke von Giep Franzen:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.