Produktbild
Beatriz Scaglia

Arriving at a Decision: An Understanding of Behavioral Economics and Cognitive Bias

Buch

Marketers attempt to predict purchasing behavior through statistics and other scientific data, but emotions, social, and unforeseen outside factors can affect those decisions, making them quite unpredictable. This field of study is known as behavioral economics.This book approaches the topic through an understanding of cognitive bias, heuristics, framing, and decision making, plus discussion on the anomalies of economic behaviors.Project Webster represents a new publishing paradigm, allowing disparate content sources to be curated into cohesive, relevant, and informative books. To date, this content has been curated from Wikipedia articles an… Mehr

CHF 28.90

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


  • ISBN: 978-1-241-58952-3
  • EAN: 9781241589523
  • Produktnummer: 11477810
  • Verlag: Webster S Digital Serv S
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2011
  • Seitenangabe: 156 S.
  • Masse: H24.6 cm x B18.9 cm x D0.8 cm 290 g
  • Gewicht: 290

100 weitere Werke von Beatriz Scaglia:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.