Produktbild
Abdelhamid (Hrsg.) Mellouk

Quality of Experience Engineering for Customer Added Value Services

From Evaluation to Monitoring

Buch

The main objective of the book is to present state-of-the-art research results and experience reports in the area of quality monitoring for customer experience management, addressing topics which are currently important, such as service-aware future Internet architecture for Quality of Experience (QoE) management on multimedia applications.In recent years, multimedia applications and services have experienced a sudden growth. Today, video display is not limited to the traditional areas of movies and television on TV sets, but these applications are accessed in different environments, with different devices and under different conditions. In a… Mehr

CHF 205.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


Weitere Autoren: Cuadra-Sanchez, Antonio (Hrsg.)
  • ISBN: 978-1-84821-672-3
  • EAN: 9781848216723
  • Produktnummer: 15776894
  • Verlag: ISTE Ltd and John Wiley & Sons Inc
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2014
  • Seitenangabe: 256 S.
  • Masse: H23.4 cm x B16.2 cm x D2.1 cm 570 g
  • Gewicht: 570
  • Sonstiges: Professional & Vocational

13 weitere Werke von Abdelhamid (Hrsg.) Mellouk:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.