Society's Impact on Television
How the Viewing Public Shapes Television Programming
This book explores how TV makers, notably writers, producers and network programmers, are influenced by public pressures outside their craft. The authors maintain that even as TV affects viewers, viewers themselves, society and society's institutions make their own significant impact.
CHF 112.00
Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)
V104:
Folgt in ca. 10 Arbeitstagen
Produktdetails
Weitere Autoren: Gilbert, Richard R.
- ISBN: 978-0-275-94390-5
- EAN: 9780275943905
- Produktnummer: 1830333
- Verlag: Praeger Publishers
- Sprache: Englisch
- Erscheinungsjahr: 1993
- Seitenangabe: 238 S.
- Masse: H23.5 cm x B15.7 cm x D1.8 cm 524 g
- Abbildungen: HC gerader Rücken kaschiert
- Gewicht: 524
5 weitere Werke von Gary W. Selnow:
Bewertungen
Anmelden