Produktbild
Stefanie Hoffmann

Are the 4 P's of international marketing of equal importance to all firms? What factors might cause some to more or less important than others?

A short article

Buch

Essay from the year 2005 in the subject Business economics - Marketing, Corporate Communication, CRM, Market Research, Social Media, grade: B-, Cardiff University, 11 entries in the bibliography, language: English, abstract: Are the 4 P¿s of international marketing of equal importance to all firms? What factors might cause some to be more or less important than others? by Stefanie Hoffmann Nowadays marketing should be an indispensable part of all companies. Therefore many organisations and companies have marketing departments made up of marketing managers and specialists who have to coordinate the different areas of the marketing mix. Marketi… Mehr

CHF 12.90

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


  • ISBN: 978-3-638-93007-9
  • EAN: 9783638930079
  • Produktnummer: 3692311
  • Verlag: Grin Verlag
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2008
  • Seitenangabe: 16 S.
  • Masse: H20.8 cm x B3.7 cm x D1.5 cm 40 g
  • Auflage: 2. Auflage
  • Abbildungen: GEH
  • Gewicht: 40

14 weitere Werke von Stefanie Hoffmann:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.