Produktbild
James G. Gray

Managing the Corporate Image

The Key to Public Trust

Buch

Tackling head-on the problem of defining and managing an organizational image, especially in a crisis, Gray offers detailed guidelines for setting up a successful image program that communicates well with an organization's constituency. Through case studies, interviews with executives, and theory, he also examines how organizations have coped with enhancing and reshaping public perceptions. Association Management James G. Gray, Jr., deals directly with the problem of defining and managing the corporate image, especially in times of crisis. While examining the concept of corporate image, he offers detailed guidelines for establishing a corpora… Mehr

CHF 85.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


  • ISBN: 978-0-89930-140-2
  • EAN: 9780899301402
  • Produktnummer: 1379064
  • Verlag: Quorum Books
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 1986
  • Seitenangabe: 178 S.
  • Masse: H24.0 cm x B16.1 cm x D1.4 cm 440 g
  • Abbildungen: HC gerader Rücken kaschiert
  • Gewicht: 440

1 weiteres Werk von James G. Gray:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.