Produktbild
Leah A (Hrsg.) Lievrouw

New Media

Buch

In the past 20 years, 'new media' has emerged as one of the most dynamic research fronts in media and communication, addressing the diversity and proliferation of new information and communication technologies and their social contexts. This growing field is both international and transdisciplinary. The editors have mined a rich collection of published material covering the historical, economic, social and behavioural issues at stake to trace the development and implications of new media.Vol 1. Visions & HistoriesThe first volume offers an historical overview, as well as the 'visions' of a society influenced by new media put forward by… Mehr

CHF 1,049.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


Weitere Autoren: Livingstone, Sonia (Hrsg.)
  • ISBN: 978-1-4129-4710-7
  • EAN: 9781412947107
  • Produktnummer: 23217212
  • Verlag: SAGE Publications Inc
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2009
  • Seitenangabe: 1504 S.
  • Masse: H23.4 cm x B15.6 cm x D0.0 cm 2'780 g
  • Gewicht: 2780
  • Sonstiges: Postgraduate, Research & Scholarly

2 weitere Werke von Leah A (Hrsg.) Lievrouw:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.