Produktbild
David Shilbury

Strategic Sport Marketing

Ebook (EPUB Format)

Sport now has to compete for the consumer dollar with a vast array of leisure activities online as well as offline. Successful sport marketing is the result of carefully structured planning, creativity and perseverance.Integrating the unique characteristics of sport with traditional marketing theory, Strategic Sport Marketing presents a framework of strategic decision-making. The authors outline the diverse markets for sport: participants, sponsors, spectators and fans. International case studies and 'sportviews' selected from a wide range of sports and media illustrate the unique features of sport marketing.Strategic Sport Marketing is a pra… Mehr

CHF 75.45

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen
Versandkostenfrei

Produktdetails


  • ISBN: 978-1-74343-685-1
  • EAN: 9781743436851
  • Produktnummer: 22573052
  • Verlag: Allen & Unwin
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2014
  • Seitenangabe: 404 S.
  • Plattform: EPUB
  • Masse: 5'865 KB

14 weitere Werke von David Shilbury:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.