Produktbild
Virginia Berridge

Marketing Health: Smoking and the Discourse of Public Health in Britain, 1945-2000

Buch

Should politicians tell the public how to behave? Is it best for public health people to work with, or against, industrial interests? These are debates which still echo today. This book examines the way in which public health policy has changed and developed since the Second World War. It explains how public health began to focus on 'lifestyle' diseases, and looks at the debates which took place along the way, using smoking as a model.

CHF 205.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


  • ISBN: 978-0-19-926030-0
  • EAN: 9780199260300
  • Produktnummer: 22677318
  • Verlag: OXFORD UNIV PR
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2007
  • Seitenangabe: 260 S.
  • Masse: H22.2 cm x B15.0 cm x D2.5 cm 553 g
  • Gewicht: 553

26 weitere Werke von Virginia Berridge:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.