Produktbild
Tokuro (Hrsg.) Matsuo

Electronic Business and Marketing

New Trends on its Process and Applications

Ebook (PDF Format)

Electronic business today is not only business transactions supported in information and communication technologies; it is a new way of communicating and integrating with customers, suppliers, employees and other stakeholders. In this scenario, electronic business is now part of a wider economic context that is causing radical transformations in business and organizations including the entire value chain from customer service to supply chain management. One of the areas affected is marketing. Given that the new technologies have enabled firms to reach out to global customers and has provided them with the opportunity to customize their strate… Mehr

CHF 132.50

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen
Versandkostenfrei

Produktdetails


Weitere Autoren: Colomo-Palacios, Ricardo (Hrsg.)
  • ISBN: 978-3-642-37932-1
  • EAN: 9783642379321
  • Produktnummer: 33302725
  • Verlag: Springer-Verlag GmbH
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2013
  • Seitenangabe: 177 S.
  • Plattform: PDF
  • Masse: 8'755 KB
  • Auflage: 2013
  • Abbildungen: Bibliographie
  • Reihenbandnummer: 484

24 weitere Werke von Tokuro (Hrsg.) Matsuo:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.