Produktbild
Tom Hayes

No Size Fits All

From Mass Marketing to Mass Handselling

Ebook (EPUB Format)

Today's markets have splintered into millions of powerful consumer communities- how can businesses adapt? It's no secret that traditional mass marketing- network television, newspapers, direct mail-is dying. Consumer markets are increasingly fragmented, even as they become more connected, transparent, and global. The future of business is about penetrating selfforming niches, from affinity groups on Facebook to thousands of satellite channels and millions of private online communities. So how can businesses reach new customers, win their trust, and earn their loyalty? Tom Hayes and Michael S. Malone urge an entirely new approach, embracing sm… Mehr

CHF 7.10

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen
Versandkostenfrei

Produktdetails


Weitere Autoren: Malone, Michael S.
  • ISBN: 978-1-101-15570-7
  • EAN: 9781101155707
  • Produktnummer: 17884966
  • Verlag: Penguin Publishing Group
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2009
  • Seitenangabe: 288 S.
  • Plattform: EPUB
  • Masse: 287 KB

20 weitere Werke von Tom Hayes:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.