David (Hrsg.) Morgan
Key Words in Religion, Media and Culture
Ebook (PDF Format)
Highlighting the concepts guiding research into religion, media, and culture, this book offers a conceptual map of the field. It includes essays on the relationships between media and religion.
CHF 44.50
Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)
Versandkostenfrei
Produktdetails
- ISBN: 978-1-134-06066-5
- EAN: 9781134060665
- Produktnummer: 18400595
- Verlag: Taylor & Francis Ltd.
- Sprache: Englisch
- Erscheinungsjahr: 2008
- Seitenangabe: 256 S.
- Plattform: PDF
- Masse: 1'822 KB
- Abbildungen: 2 schwarz-weiße Abbildungen
Über den Autor
David Morgan is Professor of Religion at Duke University. Author of several books, including Visual Piety (Routledge, 1998) and The Sacred Gaze (Routledge, 2005), Morgan is also co-founder and editor of the journal Material Religion and former chair of the International Study Commission on Media, Religion, and Culture. He co-edits the Religion, Media and Culture series for Routledge.
62 weitere Werke von David (Hrsg.) Morgan:
Bewertungen
0 von 0 Bewertungen
Anmelden
Keine Bewertungen gefunden. Seien Sie der Erste und teilen Sie Ihre Erkenntnisse mit anderen.