Produktbild
Thomas E. (Hrsg.) Mann

Media Polls in American Politics

Buch

In this volume, eminent journalists, pollsters, and scholars provide a comprehensive survey of the problems and possibilities of polling by media organizations in the 1990s and beyond.

CHF 30.90

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


Weitere Autoren: Orren, Gary R. (Hrsg.)
  • ISBN: 978-0-8157-5455-8
  • EAN: 9780815754558
  • Produktnummer: 22237665
  • Verlag: Brookings Inst
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 1992
  • Seitenangabe: 171 S.
  • Masse: H23.3 cm x B15.1 cm x D1.5 cm 257 g
  • Auflage: New
  • Gewicht: 257

Über den Autor


Thomas E.Mann is a senior fellow in Governance Studies at the Brookings Institution, where he holds the W. Averell Harriman Chair. He is a frequent media commentator on American politics. Gary R. Orren is professor of public policy at the Kennedy School of Government at Harvard University and coauthor of The Electronic Commonwealth: The Impact of New Media Technologies on Democratic Politics (1988).

11 weitere Werke von Thomas E. (Hrsg.) Mann:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.