Media Polls in American Politics
In this volume, eminent journalists, pollsters, and scholars provide a comprehensive survey of the problems and possibilities of polling by media organizations in the 1990s and beyond.
CHF 30.90
Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)
V105:
Folgt in ca. 15 Arbeitstagen
Produktdetails
Weitere Autoren: Orren, Gary R. (Hrsg.)
- ISBN: 978-0-8157-5455-8
- EAN: 9780815754558
- Produktnummer: 22237665
- Verlag: Brookings Inst
- Sprache: Englisch
- Erscheinungsjahr: 1992
- Seitenangabe: 171 S.
- Masse: H23.3 cm x B15.1 cm x D1.5 cm 257 g
- Auflage: New
- Gewicht: 257
Über den Autor
Thomas E.Mann is a senior fellow in Governance Studies at the Brookings Institution, where he holds the W. Averell Harriman Chair. He is a frequent media commentator on American politics. Gary R. Orren is professor of public policy at the Kennedy School of Government at Harvard University and coauthor of The Electronic Commonwealth: The Impact of New Media Technologies on Democratic Politics (1988).
11 weitere Werke von Thomas E. (Hrsg.) Mann:
Bewertungen
Anmelden