Survey Research for Managers: How to Use Surveys in Management Decision-Making
The aim of this book is to illustrate the ways in which surveys can be used to improve the quality of decision-making in business and government. It is about the use of surveys rather than how they are conducted, and provides examples of the ways in which research can be used.
CHF 131.00
Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)
V105:
Folgt in ca. 15 Arbeitstagen
Produktdetails
Weitere Autoren: Worcester, Robert M. (Solist)
- ISBN: 978-0-333-52170-0
- EAN: 9780333521700
- Produktnummer: 19500906
- Verlag: Springer Nature
- Sprache: Englisch
- Erscheinungsjahr: 1990
- Seitenangabe: 268 S.
- Masse: H21.6 cm x B14.0 cm x D1.5 cm 336 g
- Auflage: 2. A.
- Gewicht: 336
2 weitere Werke von Peter F. Hutton:
Bewertungen
Anmelden