Produktbild
Christian Röse

Integrated Marketing Campaign

Using the Example of a Scientific Institute

Ebook (EPUB Format)

Projektarbeit aus dem Jahr 2010 im Fachbereich BWL - Offline-Marketing und Online-Marketing, Note: 1,7, Hanzehogeschool Groningen (International Business School), Sprache: Deutsch, Abstract: This report gives solutions on how a small sized research center (ALIFE), without established identity, can promote itself in the Business-to-Business market to successfully achieve the communication objectives of creating awareness, interest and preference among the target audience by integrating and employing several promotional tools.Promotional campaign for the research center ALIFE was created by interviewing existing clients, doing desk research on… Mehr

CHF 17.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen
Versandkostenfrei

Produktdetails


Weitere Autoren: Baranovskis, Janis / Huisman, Jelmer
  • ISBN: 978-3-640-89271-6
  • EAN: 9783640892716
  • Produktnummer: 12923680
  • Verlag: Grin Verlag
  • Sprache: Deutsch
  • Erscheinungsjahr: 2011
  • Seitenangabe: 78 S.
  • Plattform: EPUB
  • Masse: 2'798 KB

11 weitere Werke von Christian Röse:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.