Produktbild
Malcolm (Hrsg.) Williams

The SAGE Handbook of Innovation in Social Research Methods

Ebook (PDF Format)

Social research is a bourgeoning field. Of course it has many traditions and approaches, but there is a high premium upon thinking differently and thinking anew because social life is never static or wholly predictable.The Handbook, edited by internationally recognized scholars, provides a comprehensive, pitch-perfect critical assessment of the field. The main features of the Handbook are: Clear organization into 4 parts dealing with The Social Context of Research; Design and Data Collection; Integrating The Analysis of New Data Types; Sampling, Inference and Measurement Clear, cutting edge chapters on Objectivity; Causation; Organizing Socia… Mehr

CHF 40.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen
Versandkostenfrei

Produktdetails


Weitere Autoren: Vogt, W. (William) Paul (Hrsg.)
  • ISBN: 978-1-4462-0963-9
  • EAN: 9781446209639
  • Produktnummer: 14007326
  • Verlag: SAGE Publications
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2011
  • Seitenangabe: 664 S.
  • Plattform: PDF
  • Masse: 11'623 KB
  • Auflage: 1. Auflage

8 weitere Werke von Malcolm (Hrsg.) Williams:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.