Tony Morgan
Window Display: New Visual Merchandising
Buch
A showcase for the world's most eye-catching window displays, this book offers inspiration and guidance to visual merchandisers and retailers, helping them to create windows that not only look good but also help to increase sales. Seven chapters cover key topics for the visual merchandiser, each with a gallery of photographs demonstrating how and why each window is successful. A must for anyone involved in bricks and mortar retail.
CHF 45.50
Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)
V105:
Folgt in ca. 15 Arbeitstagen
Produktdetails
- ISBN: 978-1-85669-685-2
- EAN: 9781856696852
- Produktnummer: 34039791
- Verlag: Laurence King Pub
- Sprache: Englisch
- Erscheinungsjahr: 2010
- Seitenangabe: 191 S.
- Masse: H27.8 cm x B21.6 cm x D2.0 cm 966 g
- Gewicht: 966
- Sonstiges: Ab 18 - 22 J.
33 weitere Werke von Tony Morgan:
Bewertungen
0 von 0 Bewertungen
Anmelden
Keine Bewertungen gefunden. Seien Sie der Erste und teilen Sie Ihre Erkenntnisse mit anderen.