Produktbild
Tony Morgan

Window Display: New Visual Merchandising

Buch

A showcase for the world's most eye-catching window displays, this book offers inspiration and guidance to visual merchandisers and retailers, helping them to create windows that not only look good but also help to increase sales. Seven chapters cover key topics for the visual merchandiser, each with a gallery of photographs demonstrating how and why each window is successful. A must for anyone involved in bricks and mortar retail.

CHF 45.50

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


  • ISBN: 978-1-85669-685-2
  • EAN: 9781856696852
  • Produktnummer: 34039791
  • Verlag: Laurence King Pub
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2010
  • Seitenangabe: 191 S.
  • Masse: H27.8 cm x B21.6 cm x D2.0 cm 966 g
  • Gewicht: 966
  • Sonstiges: Ab 18 - 22 J.

33 weitere Werke von Tony Morgan:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.