Produktbild
Mark Howard Jones

Beliefonomics

Realise the true value of your brand story

Buch

Storytelling that impacts hearts and minds to activate growth is possible. This powerful five-star review debut book by former Australian Financial Review journalist, CEO, author and international speaker, Mark Jones, provides practical insights that will change the way you think about storytelling, and the world.Beliefonomics(TM) is a deliberate contraction of belief and economics. It is a world-first proven model for CEOs, CMOs and brand managers to realise the true value of storytelling to change beliefs and behaviour. www.markhjones.netFIVE STAR REVIEWS!!Every marketer needs to read Beliefonomics. It's a brilliant idea and an insightful… Mehr

CHF 33.50

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


Weitere Autoren: Megan, English (Hrsg.)
  • ISBN: 978-0-648-78670-2
  • EAN: 9780648786702
  • Produktnummer: 33654373
  • Verlag: Beliefonomics Pty Ltd
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2020
  • Seitenangabe: 162 S.
  • Masse: H22.9 cm x B15.2 cm x D0.9 cm 245 g
  • Abbildungen: Paperback
  • Gewicht: 245

Über den Autor


Mark Jones is an international speaker, author, journalist and CEO of a brand storytelling agency.

2 weitere Werke von Mark Howard Jones:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.