Produktbild
George S Day

Market Driven Strategy

Processes for Creating Value

Buch

CHF 30.50

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


  • ISBN: 978-1-5011-0017-8
  • EAN: 9781501100178
  • Produktnummer: 16669713
  • Verlag: Simon & Schuster N.Y.
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2015
  • Seitenangabe: 432 S.
  • Ausstattung: Trade Paperback
  • Masse: H23.5 cm x B15.6 cm x D3.3 cm 488 g
  • Gewicht: 488

Über den Autor


George S. Day holds the Geoffrey T. Boisi Professorship in the Department of Marketing and is Director of the Huntsman Center for Global Competition and Innovation at the Wharton School of the University of Pennsylvania. Professor Day has written more than 125 articles for leading marketing and management journals and fourteen books including The Market Driven Organization, the companion volume to this book. A consultant to leading corporations worldwide. Day is the recipient of the Charles Coolidge Parlin Award for his leadership in the field of marketing and the Paul D. Converse Award for outstanding contributions to the development of the science of marketing. He lives in Bryn Mawr, Pennsylvania.

12 weitere Werke von George S Day:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.