Michael Roe
Market Research in Action
Buch
Market Research in Action is an examination of various marketing research techniques using a running case study based on a real product. The use of this device shows how research impacts on product development and the product launch, with particular reference to fast moving consumer goods. To demonstrate other marketing research techniques the author has added additional cases introducing a selection of techniques to show how these techniques are developed or used in different arenas, for instance while dealing with service products or marketing in a retail, international and B2B marketing environment.
CHF 66.00
Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)
V106:
Fremdlagertitel. Lieferzeit unbestimmt
Produktdetails
- ISBN: 978-1-86152-938-1
- EAN: 9781861529381
- Produktnummer: 8291660
- Verlag: Cengage Learning
- Sprache: Englisch
- Erscheinungsjahr: 2004
- Seitenangabe: 272 S.
- Masse: H24.8 cm x B19.0 cm x D1.9 cm 544 g
- Gewicht: 544
100 weitere Werke von Michael Roe:
Bewertungen
0 von 0 Bewertungen
Anmelden
Keine Bewertungen gefunden. Seien Sie der Erste und teilen Sie Ihre Erkenntnisse mit anderen.