Produktbild
Brydie-Leigh (Hrsg.) Bartleet

Engaging First Peoples in Arts-Based Service Learning

Towards Respectful and Mutually Beneficial Educational Practices

Buch

This volume offers educators, higher education institutions, communities and organizations critical understandings and resources that can underpin respectful, reciprocal and transformative educative relationships with First Peoples internationally. With a focus on service learning, each chapter provides concrete examples of how arts-based, community-led projects can enhance and support the quality and sustainability of First Peoples' cultural content in higher education. In partnership with communities across Australia, Aotearoa New Zealand, Canada and the United States, contributors reflect on diverse projects and activities, offer rich and… Mehr

CHF 150.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


Weitere Autoren: Bennett, Dawn (Hrsg.) / Power, Anne (Hrsg.) / Sunderland, Naomi (Hrsg.)
  • ISBN: 978-3-319-22152-6
  • EAN: 9783319221526
  • Produktnummer: 18384769
  • Verlag: Springer-Verlag GmbH
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2015
  • Seitenangabe: 275 S.
  • Masse: H24.1 cm x B16.0 cm x D2.1 cm 600 g
  • Abbildungen: Book; 21 schwarz-weiße Abbildungen, 1 schwarz-weiße Tabellen, Bibliographie
  • Reihenbandnummer: 18
  • Gewicht: 600

10 weitere Werke von Brydie-Leigh (Hrsg.) Bartleet:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.