Reading the Visual: An Introduction to Teaching Multimodal Literacy
Provides theoretical, curricular, and pedagogical frameworks for teaching a wide-range of visual and multimodal texts, including historical fiction, picture books, advertisements, websites, comics, graphic novels, news reports, and film. Each unit of study presented contains suggestions for selecting cornerstone texts and visual images and launching the unit, as well as lesson plans, text sets, and analysis guides.
CHF 45.50
Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)
V105:
Folgt in ca. 15 Arbeitstagen
Produktdetails
Weitere Autoren: Genishi, Celia (Hrsg.) / Alvermann, Donna E. (Hrsg.)
- ISBN: 978-0-8077-5471-9
- EAN: 9780807754719
- Produktnummer: 19376249
- Verlag: Teachers College Pr
- Sprache: Englisch
- Erscheinungsjahr: 2013
- Seitenangabe: 189 S.
- Masse: H22.8 cm x B15.9 cm x D1.4 cm 299 g
- Gewicht: 299
9 weitere Werke von Frank Serafini:
Bewertungen
Anmelden