Produktbild
Jay Conrad Levinson

Guerrilla Marketing, 4th edition

Easy and Inexpensive Strategies for Making Big Profits from Your SmallBusiness

Buch

Based on hundreds of solid ideas that really work, Levinsons philosophy has given birth to a new way of learning about market share and how to gain it. In this completely updated and expanded fourth edition, he offers a new arsenal of weaponry for small-business success in the next century.

CHF 18.50

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


  • ISBN: 978-0-618-78591-9
  • EAN: 9780618785919
  • Produktnummer: 2663573
  • Verlag: Houghton Mifflin Company
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2007
  • Seitenangabe: 384 S.
  • Masse: H22.9 cm x B15.2 cm x D2.6 cm 381 g
  • Abbildungen: Trade Paperback
  • Gewicht: 381

Über den Autor


Jay Conrad Levinson is the author of more than a dozen books in the Guerrilla Marketing series. A former vice president and creative director at J. Walter Thompson Advertising and Leo Burnett Advertising, he is the chairman of Guerrilla Marketing International, a consulting firm serving large and small businesses worldwide.

84 weitere Werke von Jay Conrad Levinson:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.