Artur-Axel (Hrsg.) Wandtke
Wettbewerbs- und Werberecht
Ebook (PDF Format)
Media law as a regulatory framework also includes provisions regarding a company's marketing strategies in order to ensure that media products are profitably sold in an arena of fair competition. The third volume contains contributions which consider companies' relationships with one another in regard to media products. In addition to questions regarding media concentration in the areas of music, press and broadcasting, the fields of copyright law, competition law, trademark law as well as domain law are taken into consideration. This includes the protection of the title of a work as well as emblems and logos.
CHF 169.50
Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)
Versandkostenfrei
Produktdetails
Weitere Autoren: al., et (Hrsg.) / Wöhrn, Kirsten-Inger (Hrsg.) / Hennig, Thomas Tobias (Hrsg.) / Hildebrandt, Ulrich (Hrsg.) / Castendyk, Oliver (Hrsg.)
- ISBN: 978-3-11-024871-5
- EAN: 9783110248715
- Produktnummer: 12806768
- Verlag: De Gruyter
- Sprache: Deutsch
- Erscheinungsjahr: 2011
- Seitenangabe: 498 S.
- Plattform: PDF
- Masse: 0 KB
- Auflage: 2nd rev. ed.
Über den Autor
Oliver Castendyk, Brehm & v. Moers Rechtsanwälte und Steuerberater Partnerschaftsgesellschaft, Berlin; Thomas Tobias Hennig, Georg-August-Universität Göttingen; Ulrich Hildebrandt, Lubberger Lehment, Berlin;Thomas Hoeren, Westfälische Wilhelms-Universität Münster; Alexander R. Klett, Reed Smith LLP, München; Ulf Müller, Fachhochschule Schmalkalden; Maja Murza, Berlin; Axel von Walter, Taylor Wessing, München; Bernd Weichhaus, Lubberger Lehment, Berlin.
37 weitere Werke von Artur-Axel (Hrsg.) Wandtke:
Ebook (PDF Format)
CHF 106.00
Bewertungen
0 von 0 Bewertungen
Anmelden
Keine Bewertungen gefunden. Seien Sie der Erste und teilen Sie Ihre Erkenntnisse mit anderen.