Produktbild
Francisco (Hrsg.) Martinez-Lopez

Advances in National Brand and Private Label Marketing

Second International Conference, 2015

Buch

This book presents the latest research and recent studies in the field of national brand and private label marketing. It covers a wide range of topics, including retailing, marketing, general business, psychology, economics and statistics. It addresses diverse areas of application, such as brand naming and packaging decisions, price elasticity, positioning, branding, consumer motivation, online communities, economic crisis, strategies in growth and mature private labels. The contributions are organized according to the following themes: consumer behaviour, strategic decisions, branding, market trends and theoretical research. The book present… Mehr

CHF 179.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


Weitere Autoren: Gázquez-Abad, Juan Carlos (Hrsg.) / Sethuraman, Raj (Hrsg.)
  • ISBN: 978-3-319-20181-8
  • EAN: 9783319201818
  • Produktnummer: 18128811
  • Verlag: Springer-Verlag GmbH
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2015
  • Seitenangabe: 211 S.
  • Masse: H23.5 cm x B15.5 cm x D1.2 cm 347 g
  • Abbildungen: Book; Bibliographie
  • Gewicht: 347

Über den Autor


93229905

Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.