Produktbild
Herb Sorensen

Inside the Mind of the Shopper

The Science of Retailing

Buch

What do you really do when you shop? The answers are fascinating and, for retailers, they're cash in the bank. In Inside the Mind of the Shopper, world-renowned retail consultant Dr. Herb Sorensen, Ph.D. uncovers the truth about the retail shopper and rips away the myths and mistakes that lead retailers to miss their greatest opportunities. Every year, says Sorensen, shoppers will spend a quadrillion seconds in supermarkets and they'll waste 80% of that time. Drawing on Sorensen's breakthrough second-by-second analysis of millions of shopping trips, this book reveals how consumers actually behave, move, and make buying decisions as they move… Mehr

CHF 50.50

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


  • ISBN: 978-0-13-430892-0
  • EAN: 9780134308920
  • Produktnummer: 19199623
  • Verlag: Pearson Education (US)
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2016
  • Seitenangabe: 320 S.
  • Masse: H15.5 cm x B22.9 cm x D1.7 cm 446 g
  • Auflage: 2 ed
  • Gewicht: 446
  • Sonstiges: Professional & Vocational

7 weitere Werke von Herb Sorensen:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.