Produktbild
Charles J. (Hrsg.) Forceville

Multimodal Metaphor

Ebook (PDF Format)

Metaphor pervades discourse and may govern how we think and act. But most studies only discuss its verbal varieties. This book examines metaphors drawing on combinations of visuals, language, gestures, sound, and music. Investigated texts include advertising, political cartoons, comics, film, songs, and oral communication. Where appropriate, the influence of genre and cultural factors is thematized.

CHF 138.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen
Versandkostenfrei

Produktdetails


Weitere Autoren: Urios-Aparisi, Eduardo (Hrsg.)
  • ISBN: 978-3-11-021536-6
  • EAN: 9783110215366
  • Produktnummer: 12816368
  • Verlag: De Gruyter
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2009
  • Seitenangabe: 484 S.
  • Plattform: PDF
  • Masse: 0 KB

Über den Autor


Charles J. Forceville, Universiteit van Amsterdam, The Netherlands; Eduardo Urios-Aparisi, University of Connecticut, USA.

2 weitere Werke von Charles J. (Hrsg.) Forceville:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.