Produktbild
Enrique (Hrsg.) Alba

Optimization Techniques for Solving Complex Problems

Ebook (PDF Format)

Real-world problems and modern optimization techniques to solve them Here, a team of international experts brings together core ideas for solving complex problems in optimization across a wide variety of real-world settings, including computer science, engineering, transportation, telecommunications, and bioinformatics. Part One-covers methodologies for complex problem solving including genetic programming, neural networks, genetic algorithms, hybrid evolutionary algorithms, and more. Part Two-delves into applications including DNA sequencing and reconstruction, location of antennae in telecommunication networks, metaheuristics, FPGAs, proble… Mehr

CHF 145.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen
Versandkostenfrei

Produktdetails


Weitere Autoren: Blum, Christian (Hrsg.) / Asasi, Pedro (Hrsg.) / Leon, Coromoto (Hrsg.) / Gomez, Juan Antonio (Hrsg.)
  • ISBN: 978-0-470-41134-6
  • EAN: 9780470411346
  • Produktnummer: 13924284
  • Verlag: John Wiley & Sons
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2009
  • Seitenangabe: 504 S.
  • Plattform: PDF
  • Masse: 6'945 KB
  • Auflage: 1. Auflage

Über den Autor


ENRIQUE ALBA is a Professor of Data Communications and Evolutionary Algorithms at the University of Málaga, Spain. CHRISTIAN BLUM is a Research Fellow at the ALBCOM research group of the Universitat Politècnica de Catalunya, Spain. PEDRO ISASI??is a Professor of Artificial Intelligence at the University Carlos III of Madrid, Spain. COROMOTO LEÓN is a Professor of Language Processors and Distributed Programming at the University of La Laguna, Spain. JUAN ANTONIO??GÓMEZ is a Professor of Computer Architecture and Reconfigurable Computing at the University of Extremadura, Spain.??

16 weitere Werke von Enrique (Hrsg.) Alba:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.