Produktbild
Florian (Hrsg.) Kohlbacher

The Silver Market Phenomenon

Marketing and Innovation in the Aging Society

Buch

The current shift in demographics - aging and shrinking populations - in many countries around the world presents a major challenge to companies and societies alike. One particularly essential implication is the emergence and constant growth of the so-called graying market or silver market, the market segment more or less broadly defined as those people aged 50 and older. Increasing in number and share of the total population while at the same time being relatively well-off, this market segment can be seen as very attractive and promising, although still very underdeveloped in terms of product and service offerings. This book offers a thoroug… Mehr

CHF 86.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


Weitere Autoren: Herstatt, Cornelius (Hrsg.)
  • ISBN: 978-3-642-14337-3
  • EAN: 9783642143373
  • Produktnummer: 7733278
  • Verlag: Springer-Verlag GmbH
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2010
  • Seitenangabe: 463 S.
  • Masse: H24.1 cm x B16.0 cm x D3.2 cm 910 g
  • Auflage: 2nd Edition
  • Gewicht: 910

3 weitere Werke von Florian (Hrsg.) Kohlbacher:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.