Produktbild
Howard C. (University of Pennsylvania) Kunreuther

Insurance and Behavioral Economics

Improving Decisions in the Most Misunderstood Industry

Buch

This book examines the behavior of individuals at risk and insurance industry decision makers involved in selling, buying and regulation. It compares their actions to those predicted by benchmark models of choice derived from classical economic theory and is designed to eliminate the mistrust that characterizes the insurance industry.

CHF 39.90

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


Weitere Autoren: Pauly, Mark V. (University of Pennsylvania) / McMorrow, Stacey
  • ISBN: 978-0-521-60826-8
  • EAN: 9780521608268
  • Produktnummer: 21129712
  • Verlag: Cambridge Academic
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2013
  • Seitenangabe: 338 S.
  • Masse: H22.8 cm x B15.4 cm x D2.2 cm 515 g
  • Abbildungen: 10 Tables, unspecified; 7 Halftones, unspecified; 6 Line drawings, unspecified
  • Gewicht: 515
  • Sonstiges: Tertiary Education (US: College)

Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.