International Perspectives on the Teaching and Learning of Geometry in Secondary Schools
This book presents current perspectives on theoretical and empirical issues related to the teaching and learning of geometry at secondary schools. It contains chapters contributing to three main areas. A first set of chapters examines mathematical, epistemological, and curricular perspectives. A second set of chapters presents studies on geometry instruction and teacher knowledge, and a third set of chapters offers studies on geometry thinking and learning. Specific research topics addressed also include teaching practice, learning trajectories, learning difficulties, technological resources, instructional design, assessments, textbook analy…
Mehr
CHF 150.00
Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)
V112:
Lieferbar in ca. 10-20 Arbeitstagen
Produktdetails
Weitere Autoren: Cheah, Ui Hock (Hrsg.) / Richard, Philippe R. (Hrsg.) / Jones, Keith (Hrsg.)
- ISBN: 978-3-030-08464-6
- EAN: 9783030084646
- Produktnummer: 31050914
- Verlag: Springer Nature EN
- Sprache: Englisch
- Erscheinungsjahr: 2019
- Seitenangabe: 386 S.
- Masse: H23.5 cm x B15.5 cm 599 g
- Auflage: Nachdr.
- Abbildungen: Farb., s/w. Abb.
- Gewicht: 599
- Sonstiges: Research
Über den Autor
5 weitere Werke von Patricio (Hrsg.) Herbst:
Bewertungen
Anmelden