Produktbild
James, Martin (Southampton Solent University, UK)

Popular Music Journalism

Buch

This book explores arguments and perspectives on the role of the music journalist and the wider popular music press within the cultural and operational contexts of popular music. By exploring the roles of the journalist as freelance, member of an editorial team and a part of the editorial production process, readers will be introduced to the skills required to recognise, source, research and write thoughtful, critical and well-crafted music features and reviews for print, online and broadcast outlets.

CHF 40.90

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


  • ISBN: 978-0-415-56067-2
  • EAN: 9780415560672
  • Produktnummer: 11232992
  • Verlag: Taylor & Francis Ltd
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2023
  • Seitenangabe: 288 S.
  • Abbildungen: 12 Halftones, black and white

1 weiteres Werk von James, Martin (Southampton Solent University, UK):


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.